onsdag 16 februari 2011

Fotboll.

Seriöst, jag kan inte ens förstå att jag var såhär nära på att lägga av med fotbollen. Eller jag la av. Nu är jag bara glad att de ringde några gånger och tjatade mig tillbaka. För det finns inget bättre att springa efter en boll och sedan känna sig slut i kroppen. Det finns helt enkelt inget bättre än fotboll, alltså sportsligt. Nu väntar jag bara på grönt gräs, en elvamannaplan och ett taggat lag. Och för min del är det bara att hålla tummarna att jag kommer att kunna spela så mycket som möjligt. Allt beror på jobb, och hur schemat stämmer överens med matcherna.

2009 när NIK/DIF vann serien.
Ett kanon år!

1 kommentar:

Mamma sa...

Ja de e klart, tror inte hon uppskattar de om några år :) Tänk om nån la ut en ocencurerad nakenbild på dej, de skulle inte du tycka va så kul va? ;)