torsdag 17 februari 2011

Repeat.

Jag har Oskar Linnros - Genom eld på huvudet. Ja, P3 spelade den även idag på radion. Men det enda jag kan i texten är just "Genom eld, bara för ikväll. Håll den tänd, vi kan gå i eld". Refrängen med andra ord. Och poängen med det här är att jag hatar när låtar sätter sig på hjärnan och speciellt när man inte kan låten utan bara en liten refräng med fyra rader. Suck på repeaten.

Nu är jag dödstrött. Verkligen dödstrött. Kunde inte somna igår eftersom träningen slutade halv tio och då kan man inte varva ner på en gång. Så somnade kanske vid tolv (?). Vid två väcker en liten kille som hade varit på Bockarna mig med sms. Vid tre tittade jag på klockan sista gången. Det är inte lätt att somna om, kan jag tala om för er. Sen runt sju, ja då var jag dödstrött.

Inga kommentarer: