onsdag 16 februari 2011

Tystnaden.

Det finns inget bättre än att komma hem till ett tyst hus efter att ha jobbat en heldag tillsammans med människor. Vissa mer högljuda än andra. Jag ligger just nu i min säng och bara njuter av tystheten. Inte ens musik vill jag ha på. Jag har hört radion och Oscar Linnros - Genom eld ungefär 10 gånger idag. Inget ont om låten, men lite variation på P3 skulle sitta fint. De har även pratat om hästar och ägg på P3 idag. Så bara så ni vet så kan ni "koka" ägg i 90 graders diskmaskin och en häst kan inte spy. Spyr den, så gör den det genom näsan och då dör den. Nu fick ni lära er något nytt.

Även jag har lärt mig något nytt idag. Man kan äta råa champinjoner. Hade jag ärligttalat ingen aning om. Kanske för att vi inte äter svamp i denna familj, men ändå. Jag testade men det var lika äckligt som ja. Usch.

Nä nu är det One Tree Hill - Valentines day is over. Lät ju inte så jätte bra . . .

1 kommentar:

Mamma sa...

De visste jag visste, att hästar inte kan spy. Därför de får kolik och det är farligt om de skulle äta för mycket. Och man kan äta råa champinjoner, de är gott :D