måndag 2 mars 2009

veckans najs och bajs.

Najs
1. Delsbo/Näsviken - Jag tror att det kommer att bli kanon - konkurrens, riktiga tränar, ett helt lag och många lovande spelare. Vad mer kan vi begära ? Det sämsta är väl att vi måste pendla, det kostar pengar, men vad gör det. Jag tror det blir värt pengarna !

2. Pink - Biljetterna är beställda, nu fattas det bara att det ska bli november. Jag åker med bästaste tjejerna, Sofie och aGnes, och vi kommer att ha kanon kul. Sofie har redan planerat att vi ska sova i Stockholm och att vi ska shoppa mycket. Vi får spara pengar i plånboken.

3. Sportlov - Ingen skola på en vecka, inga jobbiga inlämningsuppgifter/prov som ska göras. Inget tjat i från lärarna och ingen skola. Man kan inte begära så mycket mer utav denna vecka.

Bajs
1. Min nacke och rygg - Jag har under tre dagar haft ont i ryggen, den vill bara knäckas. Nu är det inte bara ryggen som gör ont utan nu har smärtan kommit upp i nacken också. Jag kan knappt vrida på den för att det gör ont. Massage, mamma !

2. Snön - Uha, vad jag är trött på snön. Varje vecka när solen skiner hoppas jag på vår, men nästa dag har det kommer hur mycket snö som helst. Jag är trött på den, och vill ha vår nu. Fåglar som kvittrar, solen som lyser, blommor som börjar växa och allt som har med våren att göra - ge mig vår !

3. Vad jag önskar mig i födelsedagspresent - Jag vet inte, och nästan alla frågar. Jag har inget bra svar, jag tycker att jag har nästan allt jag vill ha. En bil kommer jag att få - RacerGolfen, en tatuering skulle sitta fint, lika som pengar och presentkort. Plus en klocka som jag sätt på Guldfynd. Även "saft" tackas och tas emot - haha !

körkortsteroi.nu
c.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Mä! du glömde å nämna att du jobbar med mej denhär veckan på veckans najs!

agneslundh sa...

ge min november nu! <3