onsdag 21 januari 2009

långt inlägg.

Jag vet att jag inte har skrivit på länge, men jag har helt enkelt inte haft tid, och det har inte hänt så jävla mycket heller, eller jo det har hänt en hel del!

Praktiken:
Praktiken tog slut i fredags - jätte tråkigt!
Jag ville verkligen inte lämna dem små liven, och jag ville absolut inte tillbaka till skolan. Hade näst intill ångest för att sätta min fot där igen, ja nu kanske ni förstår att jag gillar att gå i skolan så mycket!
I vilket fall som helst så fick jag en present av fröknarna och barnen, även att jag fick en pojkvän. Han var verkligen kär, man såg det i hans ögon - så jävla gulligt.
"jag tycker om dig"
Som sagt, jag saknar "mina" barn. Och hade en bäst praktik!

Skolan:
Ja, vi är tillbaka i skolan igen. Jätte tråkigt, jag vill verkligen inte. Visst är det roligt att träffa kompisarna igen, men nä. Jag skulle lätt kunna börja jobba nu, ska ner på Albins någon dag och fråga om dem inte saknar mig. Eller varför fråga, jag vet ju det redan - eller hur Frida?!
Vi började inte heller med någon med någon mjuk start, har nu två prov som kommer inom kort, en apu-rapport som ska skrivas, en bok som ska läsas ut och skrivas om, historia (som jag är klar med) och en engelska uppgift. Döda mig!

Fest:
I fredags var det fest, och det var verkligen toppen. Eller nu ljög jag, vissa stunder var mer toppen än andra, om jag ska vara ärlig. Men men, jag har ingen att skylla.
Vi (Jyrgen, Ante, Gustav och aGnes) började hemma i Fridas lägenhet lite smått innan vi for vidare till Göransson. Där var det inte mest med folk, men det rammlade in lite titt som tätt. När det började bli som mest med folk stack vi dellbor till Hovers. Där var det betydligt mer känt folk eftersom det nästan bara var dellbor där. Och vi hade det skit kul, vi sjöng, skrattade, pratade, och sjöng ännu mer - vi kan vi, vi från Delsbo!
Några var töntar och stack på g-festen, själv så gick jag med en sur Gustav (som även skulle fylla 18 men som åkte hem innan tolv) tillbaka till Göransson igen. Jag kan lova att jag höll på att frysa ihjäl. Att gå med strumpbyxor var inte en bra idé.
Hos Göransson var det mycket mer folk än när vi gick, och ja. Jag orkar inte berätta allt som hände mer än att jag hade kul!
Vi (Jag, aGnes och Jyrgen) kom hem vid tre, gick och lade oss och tittade på Tsatsiki, vänner för alltid och somnade.
Men kvällen var i vilket fall lyckad, och tack till Hovers och Göransson som bjöd på lägenheterna och festerna!

Erik, Jyrgen och Gustav spanade in skolkatalogen

Min aGnes var taggad <3Tirre var också taggad.aGnes och Jyrgen
Göransson var nöjd med festen.Lite folk.
Tirre, Jyrgen och Camilla - vi tittade på Tirres arkiv.
Fahlberg, Putte och Hovers - Ni ser ju bara hur taggade vi var.

Ni gör det bra om ni orkar läsa hela. Nu ska jag i vilket fall sova.
-God natt!

"man ska vara bestämd!"
c.

3 kommentarer:

Anonym sa...

precis. fast jag jobbar på söndagen efter den 12e, men jag får väl fixa det då isf så jag får skjuts eller nåt :b

Mamma sa...

Jag trodde du hade dött. Inget inlägg och inget påhälsande på jobbet. Klart vi saknar dej! Fast vi saknar Märta mer ;P Dej ser vi ju mer av än henne.

Mamma sa...

Japp jag jobbar, ta med dej fika om du kommer :D