torsdag 22 januari 2009

det ska bli ett sant nöje att döda dig.

Först och främst måste jag gratulera karljävlen, Erik Göransson för att han fixade körkortet idag. Och jag ska vara jävlig och berätta att han kuggade första gången på skrivningen. Lite ironiskt faktiskt, men väldigt kul!
Men idag - grattis!

För det andra måste jag säga att boken som jag läser; Det ska bli ett sant nöje att död dig - Magdalena Graaf, gör mig förbannad. Jag är så himla fast vid boken, den är verkligen jätte bra. Men innehållet, allt hon har varit med om - puckohuvvet som hon har varit gift med. Jag vill ibland bara slänga boken i väggen, för att jag bli så arg. Jag kan inte förstå hur man kan behandla någon så illa och jag kan inte förstå hur man kan vara så stark som henne - att klara av det hela.
Nä usch, det är sjukt att det finns sånna dära personer ute i samhället.

För det tredje ska jag bara berätta att jag och Evelina hade idrottslektion idag. Vi var helt grym, det tyckte även Jyrki. Och det var jobbigt för dem som jobbade, dock inte för oss som tittade på och peppade.

Nu, det sista och fjärde stycket ska jag skriva att ikväll ska jag träna. Och när jag kommer hem är det handboll som gäller!
Heja Sverige!

kärlek lovar stort,
men sviker tungt!
c.

1 kommentar:

Mamma sa...

Ok, de e jag, erik å berit, erik slutar 16 som vanligt