onsdag 14 januari 2009

drömmar.

Imorse vaknade jag med att jag slog till väckarklockan när den ringde för att jag var så arg. Jag hade drömt, och i drömmen var jag skit förbannad. Så min morgon var inte roligt, tur att mamma låg i sängen och sov och Janne var på jobbet. Annars hade jag varit hur irriterad på dem, och givit dem vrånga svar.
Det är konstigt det där med drömmar. Att ilskan kan sitta i när man vaknat, när man har insett att det bara var en dröm. Visst, den var kanske lite verklig och skulle kunna hända. Men ändå!
Ja, jag skrattade i vilket fall åt det på slutet av dagen.

Jag skulle egentligen har sovit i Hudik med Agnes inatt, men så blev inte fallet. Jag sover där imorgon istället. Och på fredag ska vi festa, inte på G-festen utan bara fest. Hur skoj som helst! Jag är redan laddad för en kanon kväll/natt med Agnes och pöjkarna (en kommer bli en karljävel när klockan slår tolv) .

jag har en orolig känsla innom mig.
jag tror jag vet vad som kommer att hända.
<3
c.

3 kommentarer:

Anonym sa...

kul hade vi :) <3

CamillaGrip sa...

absolut <3

Anonym sa...

mendu :) vad händer då då? har du inga planer så går vi på krogen vettu ;)