fredag 23 januari 2009

abba.

Jag har alltid gillat Abba, men inte såhär mycket som jag gör nu. Jag lyssnar jämt på dem, varje dag. Dem är så bäst, dem är legender!

För övrigt så är det fredag idag. Det kom jag på när vi hade samhällskunskap för det känns verkligen inte som fredag. Nej nej!
Skolan var väl bra, eller ja. Haha.
Vissa är så åh "mogen" om vi säger så. Det är ju skrattretande, 18 år och beter sig som ja, en 5 åring?!

Men nog om det, jag var på Albins idag och hälsade på, hade med mig Winerbröd åt dem. Jag vet jag är snäll ibland faktiskt. Kollade om dem behövde hjälp någon helg, men icke. Jag måste fan leta mig nå annat, annars klarar jag mig inte. Jag handlar som om jag jobbar hela veckorna, men det gör jag ju inte längre. Får dra ner på det kanske.

Imorgon kommer i vilket fall Olivia Nora och Thea, tror jag. Usch, länge sedan jag träffade dem små liven. Sen på kvällen blir det i vilket fall fest - taggad som fan!

So when you're near me, darling can't you hear me

S.O.S.
c.

Inga kommentarer: