lördag 22 november 2008

take on me.

Fredag: Var jag med Erik&Erik (även kallad Filip & Fredrik av min mamma), det var trevligt, som vanligt. Vi cyklade till Amandas och åt pizza, vilket var väldigt gott trotts att jag var mätt sedan pepparkaksdegen och Färilakoven. Sedan cyklade vi hem till Göransson och tittade på den nyaste America Pie, den var faktiskt bra, dock inte lika bra som The Naked Mile.
Vi tittade även på Idol, eller jag rättare sagt. Och jag tänkter inte titta ett avsnitt till förrän Johan Palm är ute ur tävlingen!
Åkte i vilket fall hem 23.20 bussen, skapligt trött var man då.

Lördag: Idag, alltså. Har jag och gamla F17 varit på Boda Borg - riktigt kul. Jag, Agnes, Ida och Cissi var jätte duktiga och klarade 8st banor på 5 timmar :)
Dem flickorna är väl för bra!
Nu sitter jag här och väntar på Agnes, hon ska sova här i natt. Vi ska mysa framför tv, och ha roligt!

Nobody knows.
Puss på Agnes.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja vi var riktigt grym på bodaborg ;) och mys hade vi de igår kväll :)
Puss på dig <3 PINSAMT!