måndag 24 november 2008

love to dance.

Första dagen på praktiken, kan ju säga att jag kommer att trivas som en gud. Allt verkar vara så himla roligt, och allt man gör är så uppskattat för dem yngre och framför allt för föräldrarna.
Just denna dag har det inte varit så mycket, vilket är både tråkigt och bra. Tråkigt för att det inte finns så mycket att göra (fast jag har gjort ganska mycket idag ändå), bra att inte så många barn/ungdomar är sjuka.

När jag kom hem var jag också duktig och gjorde sex stycken uppgifter i engelskan så nu har jag "bara" 18 stycken kvar tills på fredag - döda mig!

Ett till plus för dagen är att det snöar. Jag brukar inte gilla snön, men nu älskar jag den. Kanske för att det snart är jul, och på fredag ska jag adventspynta.


men det är svårt att hitta orden.
puss.

Inga kommentarer: