torsdag 20 november 2008

when the children cry.

Ibland vill man ha barn, ibland inte. Idag var det en sådan dag som jag bara ville ha barn. Jag fick nostalgi när jag var med mamma på Lindex och tittade på barnkläder. Det finns så jävla söta kläder så det är inte klokt. Jag såg en jacka som jag blev kär i, jag skulle lätt kunna köpa den och spara tills jag får egna barn. Den var så jävla fin, det var en sådan här grå vinterkappa som alla ungdomar/vuxna har.
Det är sådana gånger man vill ha barn.

Även att det spelade julmusik på Lindex idag. Jag börjar få lite smått panik, jag har inte köpt en julklapp än. Och jag har ingen aning om vad jag ska köpa heller. För det är som sagt nästan en månad kvar till jul, och jag kommer nästan jobba varje helg och dag fram till jul - panik!

För övrigt så var jag på lekterapin idag och hälsade på, det verkade verkligen vara jätte roligt där. Och jag tror att jag kommer att trivas jätte bra. Bara jag kommer in i det.

I care about you.
puss.


Inga kommentarer: