tisdag 25 november 2008

that alright.

Inte min dag idag!
1
. Mamma kommer in på mitt rum idag och ropar: "CAMILLA, NÄR BÖRJAR DU IDAG?"
Med hjärtat pumpandes i 140 svarar jag: "åker 08-bussen"
(Hon trodde alltså att jag hade sovit över, men icke. Snacka om brutal väckning!
2. Engelska nationella - Hör- & Läsdelen.
Gick pissdåligt, var skit svårt - ig!
3. Kan inte vara på lekterapin, eftersom det är 18 årsgräns på övriga sjukhuset. Och roligt att inte kunna följa med upp till barnavdelningen, förlossningen osv. !
Jag får så lov att byta praktikplats om jag inte vill sitta och inte göra någongting i 6 veckor.
4. Kom hem, kände mig dålig. Tog feber - ja, jag har fått feber!
Kan inte boxas med Frida, ligger i sängen och sover i stället.
5. Vad händer här näst?

leave me up.
puss.

1 kommentar:

somblevsom.blogspot.com sa...

Fan vad tråkigt med feber. :(
Du får ta och ha en egen brandövning ;)