onsdag 19 november 2008

UTVECKLINGSSAMTAL.

Sverige suger verkligen på fotboll, kanske inte suger men dem är inte bra. Inte nu i alla fall, för nu ligger dem under mot Holland med 2-1, visst det gäller inget men lite kan man väl kämpa. Dem kan ju i vilket fall visa att vissa av dem som är ligaspelare och inte några b-fotbollsspelare, som det ser ut just nu. Även att Allbäck inte är med längre, det är sämst - riktigt sämst!

Utvecklingssamtal har jag haft idag också, och inte kan man klaga precis. Endast två skolktimmar - bra Camilla (jag har verkligen haft lust att skolka mycket mycket mer). Även att min mentor fick en chock när jag sa att jag inte orkade med skolan längre - haha, hans min var faktiskt lite rolig. Men han hade inte märkt något utav det, och det är ju bra.

Putte har också kommit hem från Egypten, och han dog inte! :( ( ;b )
Också tycker jag att ni ska kommentera lite :)

puss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Korrekt! Immortal putte - back in action.. mwahaha! ;)

somblevsom.blogspot.com sa...

jag orkar fan inte skolan heller. :((((((((((((