torsdag 16 september 2010

The water is back!

Vi har fått tillbaka vattnet, så nu kan vi duscha, tvätta och gå på toa hur mycket vi vill - härligt!
Vi har också varit ut med massa cv:n så nu hoppas vi verkligen på jobb, för jag trivs verkligen här i Oslo. Visst saknar man alla där hemma, men man får ju tänka att man kommer ju hem :)
Ikväll hade jag, Frida och Anders tänkt gå på bio. Vet inte vad vi ska se, men det blir roligt att göra något.

För övrigt så trivs jag grymt bra med min rumskamrat <3

Haha just ja. Jag skrev i förra inlägget att jag skulle klättra ner till grannen om det brann eller blev skottlossning på undervåningen. Men sen märkte jag att det var vår balkong på nedervåningen. Så jag måste tänka ut en ny plan - utifall liksom! :p

2 kommentarer:

Mamma sa...

Vilka tankar ni ligger och tänker på, ja jag vet att du är rädd att det ska börja brinna så det är bra att ha en plan(fel plan). Ta täcket ni så blir det bra.
Kramar från Delsbo

Canebro sa...

TYST MÄRE! :P