tisdag 25 augusti 2009

Polly Grip.

Jag är verkligen jätte trött, kroppen är fortfarande inte riktigt hundra kan jag säga.
Jag har inte alls gjort något speciellt idag. Vi pedagoger åkte till Solwind där vi fick god fika och lekte dunken, vid halv två var vi hemma igen. Imorgon blir det skolan en snabbis sen ska vi bowla och på kvällen blir det Göransson. Sjukt länge sedan vi umgicks nu, så det ska bli trevligt.

Just nu är det fotboll på tv:n - dam em-kval. Sverige leder just nu med två-noll, och jag tycker att dem faktistk spelar bättre än herrarna. För de suger verkligen !

Och just ja, jag har fått en katt. Den heter Polly, Polly Grip. Och är vit med svarta- (mörka polly) och bruna (ljusa polly) fläckar. Så i helgen ska jag gosa, Polly med Polly - perfect match !

upd.
Åh, katta fick inte heta Polly. Den skulle heta Sessan eftersom den hette det innan. Dumma, jag som tyckte det passade perfekt !

Inga kommentarer: