onsdag 26 augusti 2009

bowlingklot på tårna.

Första "skoldagen" är avklarad, kan man redan vara skoltrött efter en dag ? Om man kan det så har jag lyckas med det. Jag var inte alls glad över att vara där, jag är less på skolan redan och jag har ett år kvar - suck !

I vilket fall så var vi och bowlade idag. Jag var grym med tanke på att jag inte minns sist jag höll i ett bowlingklot, och jag kom faktiskt tvåa ! Dock så fick jag bowlingklotet på två fingrar också råkade jag tappa det på tårna - ajajaj .

Nu är jag hos Göransson, han sitter och skiter. Snart kommer Simon också tror jag, Tirre kommer väl han också antar jag. Jag har ingenaning om av vi ska göra, men det märks väl.

Och just ja, min kusin är "tv-kändis"

4 kommentarer:

Mamma sa...

Vilken kusin? Å i vad på tv?

Sara sa...

School is like a lollipop, it sucks intil it´s gone.

sara sa...

Until...

CamillaGrip sa...

Ja så kanske det är. Vad vet jag, det ända jag vet att är att jag är trött på den och att jag har panik över vad som händer och sker efter skolan...