fredag 14 augusti 2009

nu drar vi.

Väskan är näst intill färdigpackad. Mp3 har jag laddat med bra musik, i väskan ligger passet, pengar och biljetter - det viktigaste . Det är imorgon jag och pojkarna åker till Turkiet, Alanya.

För första gången ska jag flyga utav varken mamma eller pappa. Och för första gången ska jag klara mig utan dem i ett annat land. Det kommer bli ett ansvar, ett rätt så stort ansvar. Att åka till ett ställe där man aldrig har varit, där man inte känner någon, där man inte hittar. Det är ett stort ansvar, men ett ansvar som vi kommer att fixa.

Det jag gruvar mig för just nu är flygresan. Jag hatar det verkligen, mamma som "lärt" mig. Det är hemskt, och sist jag flög kändes det som en dödsupplevelse, usch. Nu ska jag sitta där igen och typ hålla på att dö utav rädsla. Nä, flyga är inte min grej.

Nu ska jag bara skriva att ni i Sverige får ha det så bra. För det ska vi ha, nä vi ska ha det bäst ! Kanske hamnar jag eller vi vid någon dator där nere, och då lovar jag att uppdatera och skriva att jag lever.

Ha det bra, hörs om en vecka !

2 kommentarer:

Göransson sa...

Men Camilla, alla är lite udda, kolla på mig bara... Du kanske ha allt men inte flygningen... HAHAHA :D

Hare Bäst

CamillaGrip sa...

Haha va ? :P