onsdag 12 augusti 2009

hon suckar, hon känner.

Besviken, ledsen, arg, frustrerad, förvirrad. Jag vet inte vilket ord som passar bäst in just nu hur jag känner. Allt går så jävla fort, förfort. Jag hinner inte ens med att känna hur jag känner förrän det dyker upp nya saker att tänka på.

Alla frågor som finns, alla svar som fattas eller de frågorna som de inte ens finns några svar på, eller svaren som man bara vill spy utav. Man rår inte för det, men man känner sig värdelös helt enkelt. Att gå och tro saker som egentligen inte var menad på det sättet - det tar, det gör ont, fruktansvärt ont. Magen vänder sig och man känner att man är tillbaka på ruta ett, att man ännu en gång måste börja om. Energin tar, energin försvinner.

Jag trodde att allt började att få ett slut. Men det blir bara värre och värre. Nya saker dyker upp, och när man näst intill löst dem kommer nya. När alla inte heller varit ärlig hela tiden gör inte saken bättre. Inte heller när folk springer omkring och gör om ord och meningar. Folk vet inte hur det är att sitta här, folk vet inte ens hälften vad som händer.

Nä, men rår inte för det. Men tårarna rinner ännu engång, fast jag lovade mig själv att förra gången var den sista - jag suckar.

6 kommentarer:

Elin sa...

Ja, om folk bara kunde vara ärlig skulle livet vara så jävla mycket enklare. Tyvärr finns det dom som verkar gilla att krångla till det och göra saker ännu värre än vad dom är genom att ljuga. Jag har ju egentligen ingen aning vad som hänt och så, men vill att du ska veta att jag tänker på dig.

CamillaGrip sa...

Ja precis, exakt ! Tack . Vilken Elin är det ? :)

i.wendin sa...

mina ord, tralala.

Mamma sa...

haha ja men det blev så, men nästa gång kan jag ta andra halvan i dit namn, är det bättre? "Idag har jag jobbat med illa" Hahah
Ja jag vet, och jag är inte avis...

Elin sa...

en Elin som också har varit med om en massa jävla onödig skit och blivit ljugen rätt upp i ansiktet av nån man litar på till 100 %. Men nu vet man iaf vad som gäller och vilka man kan lita på, och har nog egentligen inte mått så här bra på länge. Och det kommer du med göra om ett tag, för vad det än är som har hänt så är du så mycket bättre :)

CamillaGrip sa...

Okej, jag har ingenaning vilken Elin det är. Men men, tack för tanken i alla fall :)