måndag 11 maj 2009

veckans najs och bajs.

Najs
1. Korskrogen -
Jag trivs som fisken i vattnet där. Man kan inte annat än att skratta när man är där och hälsar på, man får tankarna på ett helt annat håll. Jag måste åka dit oftare, och skratta tillsammans med Annelie och Bellan tills tårarna rinner.

2. En nykter helg -
Ja, ni ser rätt ! I helgen blir det nyktert, och faktiskt så ska det bli skönt. På fredag åker jag troligtvis till pappa och på lördag ska jag och Linda vara chaffis i Hudik. Jag vet, ni tror att ni ser fel. Men ni ser rätt !

3. Dipp och morötter -
Det är sjukt gott ! Man kan äta hur mycket som helst, och nyttigt är det ju också. Inte dippen kanske, men moröttenarna. Så då jämnar det ut sig. Dipp och morötter + en bra film - kvällen kan inte bli bättre.

Bajs
1. Folk som lägger sig i -
Ja, jag är himla trött på att folk lägger sig i andras "problem". Ni vill säkert bara väl, men det börjar bli för mycket. En säger en sak, den andra någonting helt annat, och det slutar i kaos och missförstånd. Usch, det börjar bli för mycket röster nu !

2. Prioritering -
Nu sitter jag här klockan är nästan halv elva. Jag har inte börjat med Leif's arbete, jag har redovisning imorgon. Det känns som jag måste börja prioritera skolan lite nu, allt blir bara halvt gjort och jag blir nästan aldrig nöjd med det jag gör. Skärpning Camilla !

3. Framtiden -
Jag börjar nu känns lite smått panik vad jag ska göra när jag går ut skolan. Jag vill ut och resa, men om de nu kanske ska göra om gymnasierna/högskolorna så måste jag börja att plugga direkt när jag går ut. Och det enda jag vill är att komma till Göteborg.

1 kommentar:

isabelle. sa...

vad gullig du är =) <3