tisdag 12 maj 2009

åh.

Hela dagen har jag gått och varit irriterad, eller inte irriterad. Det är någon annan känsla jag känner - besvikelse, arg, ledsen, irriterad, ja jag vet inte. Jag kan inte sätta fingret vad det just är för något.
Jag kunde inte ens redovisa idag för denna känslan, jag var helt enkelt för, ja vi säger irriterad. Usch, det är inge kul, man stör sig på allt, precis allt.

Några kilon släppte efter jag pratar med Isabelle. Hon förstår, hon lyssnar, och vill samma sak som mig. Mest utav allt skulle jag vilja sitta under en filt med henne nu, dricka äckligt te, prata och gråta. Jag har en klump i halsen som inte vill ut, det är mer frestande att ta näven och slå någonting - frustrerande !

Nu ska jag snart hoppa i säng, är jätte trött. Sov inte många timmar i natt (igen).
Och känslan som jag känner, som Isabelle känner. Den kommer bli svår att bli av med.

- åh !

1 kommentar:

din isabelle. sa...

<3<3 imorgon kommer jag.