söndag 8 mars 2009

problem.

Jag funderar alldeles för mycket. Är det bara för att jag är tjej, eller funderar killar också lika mycket? De funderar nog men vågar inte erkänna eftersom det är bara tjejer som funderar och har problem.

Det är som Linda Sandra och jag låg att diskutera igår, vi ville alla tre har tillbaka pluggenergin. Vi vet varför den har försvunnit från oss, vi har/haft andra problem som har tagit energin ifrån oss. Man orkar inte lägga ner samma energi på skolan när andra personer tar ens kraft och energi dagen lång. De behöver inte har gjort något just den dagen, men man går ändå och funderar. Man blir irriterad/arg/glad eller något - det tar på energin.
Alltså hur kan en/flera människ(a)(or) ta ens pluggenergi, hur mycket energi lägger man då ner på personen/personerna. Man kanske ska börja tänka om, sluta bry sig?

Nu blev detta inlägg bara svammel, men jag måste få mig det ur mig.

jisses.
c.

Inga kommentarer: