söndag 4 januari 2009

smart camilla.

Ja min isabelle har som sagt var här i helgen. Det har varit kanon mysigt, och jag är glad att jag har henne som vän - min bästa vän. Ni kan inte förstå hur roligt vi har ihop, vi har samma humor, samma smak och vi tänker lika. Rätt äckligt ibland faktiskt.
Så puss på isabelle kristina olivia wendin.

Även jag mitt pucko har trott att vi har en veckas lov till. Jag har inte tänkt på att 7:e är på onsdag, och har därför planerat min vecka med plugg, hur jag skulle hinna med allt. Men det fick en förhastad vändning idag när jag pratade med Erik Göransson, som sa att vi snart skulle ut på apu igen. Jag fick panik, jag måste göra ett körkortsprov imorgon - alltså läsa 100 sidor idag. Grattis Camilla.
Så imorgon åker jag in till Hudik, gör provet, går på stan en sväng med mamma och hämtar en tröja hos Erik Fredriksson och ger han pengar som jag är skyldig honom.
Bra Camilla (y) !

I'm leaving you for the last time baby
you think you're loving but you don't love me
and I've been confused outtamy mind lately
you think you're loving but I want to be free
Baby you hurt me
c.

Inga kommentarer: