måndag 5 januari 2009

körkort.

Just nu pratar jag med Lindámsn, vi diskuterar körkort. Jag får näst intill panik när jag hör ordet körkort. Jag är snart 18, jag ska snart få körkortet i min hand (förhoppningsvis), jag ska sitta där bakom ratten själv utan att någon säger åt mig vad jag ska göra. Herregud!
Även att jag känner panik från teorin. Jag måste verkligen börja att läsa den nu ordentligt, så att allt sitter, för det är bara två månader kvar.
Ja som sagt, jag börjar få lite panik när det gäller körkortet.
Men på måndag ska jag köra, prata med körskoleläraren vad hon säger om körningen. Hur mycket jag behöver köra nu innan den 12:e mars.
För innan mars är slut vill jag ha mitt körkortet i min hand!

Jag har även ny bloggdesign om ni inte har märkt det!

vi slänger den i tvätten.
c.

Inga kommentarer: