onsdag 7 januari 2009

frida canebro.

Första dagen på praktiken efter lovet och jag är helt slut. Jag skulle lätt kunna lägga mig att sova nu, men 19.45. Det är väl lite väl tidigt?!
I vilket fall var jag med Frida efter praktiken, det är alltid lika trevligt. Mötte upp henne på Dackås, innan vi gick på stan och uträttade ärenden. Agnes var också med oss ett tag, hon hade varit och hämtat ut sin nya Hälsingering.
Efter stan gick Frida och jag hem till henne där vi satt och pratade. Vi började att prata planer efter skolan, och det är synd att vi slutar olika år för vi har exakt samma tankar om stunden efter gymnasiet - vi har båda planer på att åka till Australien och Nya Zeeland och jobba i ett halv år.

Nu sitter jag här, kollade nyss på historian som ska vara klar om två veckor. Kommer jag klara det? Nej! Det är piss svårt jag vet inte vad jag ska välja ens för frågor. Det kommer helt enkelt att gå skit, därför läser jag lite körkortsteori istället och somnar på sängen!

tre stycken på samma dag.
c.

Inga kommentarer: