torsdag 8 januari 2009

fotboll.


Den fotbollen, den sommaren!

Första träningen efter jul - skönt, skönt, skönt. Jag älskar att röra på mig, man blir så mycket lättare i kropp och själ på något vis. Okej, det låter kanske lite poetiskt, men så är fallet. Jag känner så, jag måste röra på mig för att må bra.
Dock har vi ett problem när det gäller dam-fotbollen i Delsbo, vi har ingen tränare och vi har inte tillräckligt med folk. Och får vi inte tillräckligt med folk, ja då lägger vi ner.
Vad tar jag för beslut då?
Lägger jag ner helt eller börjar jag i ett annat lag som Ljusdal, Iggesund eller Näsviken. Ja, det är den stora frågan. Och egentligen har jag redan tänkt på att gå över till ett annat lag. Men orkar jag lägga ner energi på det - nej! Jag stannar i Delsbo så länge det går, jag ska bara spela i ett år till och sen lägger jag ner.
Ja så är fallet!

utrymme, det behöver vi båda.
c.

Inga kommentarer: