onsdag 31 december 2008

december 31.

Idag är det sista dagen på detta år - alltså 2008.
Hur ska man sammanfatta året mer än att det har varit ett bra år. Mycket bättre än förra året, dock klår inget år 2006. Men detta har varit helt okej, jag har hunnit med mycket, och jag har varit med om mycket.

Våren - var väl okej, kunde ha varit mycket bättre, vi fick vattenskada. Jag bodde på en soffa, och vi var tre stycken som skulle hållas sams i ungefär 5 månader på en liten yta. Det gick men det var svårt.

Sommaren - Jag jobbade mest hela sommaren, men jag hann även med att åka till Göteborg i en vecka tillsammans med tjejerna och titta på fotboll. Jag älskar verkligen Göteborg.
Det blev även mycket fotboll, kanske för mycket. Hade två lag att spela med och alltså två lag att träna med. Dock gick det inte så bra för båda lagen.
Även crusingen i Ljusdal, och alla andra sommarfester är värd att nämna.

Hösten - Hösten gör mig deppig, och kanske lite extra detta år. Det berodde såklart på lite annat också, vilket jag inte tar upp här och nu. Men det blev mycket fest, och nytt folk, det gillar vi.

Vintern - Jag blev lycklig när det kom snö, jag blev lycklig av andra saker. Lyckan kom och lyckan gick, men jag har hållit huvudet högt, för ingen ska lyckas göra samma sak för mig igen.



Ja, det har verkligen varit ett bra år!
Mina vänner och släkt har gjort den bäst.
gott nytt år.
c.

Inga kommentarer: