måndag 29 december 2008

december 29.

Sundsvall idag tillsammans med pappa och Lena. Vi inhandlade tapeteter till mitt rum, och till vardagsrummet. Jag köpte även en ny mobil - Sony ericsson w902.
Och för er som inte vet då så kunde man knappt prata i min mobil, man hörde inte vad jag sa för mikrofonen var helt cp.
Även att jag körde till Sundsvall och hem, jag känner mig duktig.

Min två äldsta kusiner ringde mig för ett tag sedan också, inte alls för nyktra. Men det gör inget, dom är så bäst ändå.
"Gråter du?"
"?!"

"Men varför är du ledsen"
"Men jag är inte ledsen"
" Vad har hänt, berätta för mig. Jag blir orolig!"
"Men det har inte hänt något!"
"Men berätta, var inte ledsen"
"JAG ÄR INTE LEDSEN"
"Är du full?"

Haha låter inte så roligt men det var roligt!

irriterad - ja!
c.

Inga kommentarer: