tisdag 28 oktober 2008

hurtig.

Idag har jag varit hurtig - mycket hurtig.
Jag klev upp kl. 06.35 eftersom jag skulle upp och spinna. Jag ville verkligen ligga kvar i sängen och sova, och jag tyckte att jag kände mig lite kraslig. Men icke, jag var frisk. Så det var bara att stiga upp.
Vid 07.30 satt jag och Evelina på en varsin cykel och trampade på i en timme - mycket jobbigt, jag höll på att dö! Det är inte roligt att cykla på tom mage.
Efter en timmes pass cyklade jag hem, med bakbromsen låst mot däcket eftersom den fastnat (extar tränging) Väl hemma hoppad jag in i duschen, åt frulle och gjorde mig klar för 09.30 gick min buss som skulle leda mig till arbetet - Albins Leksaker!!
Där har jag sprungit runt och yrat, även att Willma kom ett tag- söt unge! Jag har även sprungit över hela Hudik för att leta efter bullar till fikat. Det blev inga bullar, det blev winebröd istället.
När kl var 18.40 anlände jag och mamma hemmet där vi bytte om och åkte upp till boxen.
Så, jag har varit hurtig idag, jag har cyklat, yrat på Albins, letat efter bullar, och boxat med Frida. Och imorgon ska jag till min bäste vän!

puss.

Inga kommentarer: