söndag 26 oktober 2008

camillagrip.

Fredag: Då var det dex som gällde. Jag, Britta, Frida och Agnes började med att käka pizza i gamla stan, innan vi gick hem till mig och började lite smått med drickandet och gjorde oss i ordnig. Efter ett tag kom även Erik och Erik, och även lite mer folk, en snabbis innan vi stck till Emelie. Dit kom även Gustav och Alex efter ett tag. Vid 11 började vi bege oss ner till köpingen, och kollade läget där innan, Jag Gustav, alex och Agnes gick in på dex. Vid halv två ringde Britta och frågade om vi skulle gå hem - vilket vi gjorde eftersom vi frös och var trötta. Så jag, Britta, Frida, Agnes, Gustav och Alex vandrade hem till mig och sov - varmt, mysigt och ännu en gång varmt. haha.

Men kvällen var kanon!

Lördag: Gustav vaknade först av alla, vilket han alltid gör. Så han och Alex tog bussen hem vid 10? Medans vi tjejer låg kvar, och halv sov. Britta, Frida och Agnes åkte hem vid 12, och själv så gick jag och lade mig och sov, kanske för att jag inte va så pigg- haha.
Även att jag fick trevliga samtal.

Söndag: idag, dop - Willma Kristina Wester. Roligt att träffa släkten, dock är jag fortfarande trött. Men va gör det, vi fick smörgåstårta - det gillar vi alla som är Lindkvistare!
Snart ska jag i väg och boxas med min mor, hon ska få spö ;b






Inga kommentarer: