tisdag 19 juli 2011

20:52

Jag skulle aldrig i mitt liv bli kvar i Delsbo efter skolan. Aldrig i mitt liv flytta till Björkgatan av alla ställen. Och jag skulle inte jobba på Ica. Här är jag, kvar i Delsbo, boende på Björkgatan och ett schemalagt heltidsjobb på Ica.

Ibland blir det inte som man har tänkt sig precis. Planen var ju att jobba i Norge, bli rik så jag kunde ut och åka till Australien. Efter det skulle jag plugga till polis i en storstad. Inte bli kvar i världens minsta typ.

Men jag trivs, det gör jag. Jag trivs i lilla Delsbo med alla vänner. I min lilla finaste lägenhet som man inte kan allt annat än tycka om. Och jag trivs med med mitt jobb och med arbetskamraterna. Ibland är det hårt, men så är det på alla ställen.

Jag trivs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur kommer det sig att du gav upp dina drömmar så tidigt? Du är ju bara 20. Undrar...