söndag 17 april 2011

21:07

Jag ska börja och säga att gårdagen tillsammans med Rosenström var grymt rent ut sagt! En av de roligaste utgångskvällarna på August med livemusik. Lätt värt 200 spänn! Fötterna har fått lidit lite idag, men det var det också värt.

Annars har dagen varit hektisk. Började klockan nio vilket betyder fyra timmars sömn för min del. Dagen på ica började inte bäst eftersom vi inser att kylen till skinkan/osten har gått sönder, så det var bara att börja plocka ut kylen. Vilket gjorde att vi kom efter med allt. Vi sprang hit och dit kors och tvärs men lyckades någorlunda komma ikapp. Tycker dock synd om charkpersonalen imorgon. Efter jobbet tvättade jag och mamma min lilla pärla medan Janne bytte däck. Och efter det var det storstädning av lägenheten. Nu ligger jag här i sängen och tittar på fotboll och känner att magen vill ha mat. Så nästa station - kylskåpet!

Inga kommentarer: