fredag 25 mars 2011

Våffeldagen.

Mitt internet är otroligt segt på att komma till min lägenhet. Har det inte kommit innan onsdag då jävlar ska de få en utskällning som heter duga av mig Karin Camilla Grip! Förhoppningsvis kommer även soffan till veckan, och köksgardinerna skulle mamma försöka sy idag så snart är allt i sin ordning. Min fina lägenhet.

Imorgon är det fotbollscup som gäller. Och givetvis så satsar vi på första plats. Det är allting eller inget vet ni. Vi hoppas för min del att knä känns okej (dansa aldrig med en viss Szabo) och att det går bättre än vad det gjorde på träningen igår. För gårdagens träning var inte okej för min del. Inte okej!

Nu ska jag äta lite våfflor som mamma håller på att göra åt mig. Det är ju våffeldagen idag. Och sedan är det Ica som gäller!

Inga kommentarer: