tisdag 18 januari 2011

Ny simple design!

Sådär ja! Ny simple design - halleluja till mig. Det roliga var att när jag höll på att göra den säger mamma: "Du måste byta bild på bloggen, du har ju en sommarbild mitt i vintern!" Och vad höll jag på med, jo fixa till den simpla designen.

Sämst var det att Sverige förlorade handbollen. Och det var väl bara för att jag för en gång skull hade tid att titta. Jävla skit! Men jag måste berömma det argentinska försvaret och absolut en tumma upp till deras målvakt som gjorde grymma räddningar.

Imorgon ska jag ta en powerwalk innan jag börjar jobbet. Känner att det kryper för fullt i mina ben. Helt otroligt. För ett halvår sedan hade jag knappt orkat gått till Ica, men tiden förändras. Och glad är jag för det!

Svammel svammel. Sängen om ett tag!
God natt!

Inga kommentarer: