måndag 10 januari 2011

I stora staden Hudiksvall.

Idag har jag varit i stan en sväng. Var iväg och klippte mig lite så jag ska få tillbaka mitt älskade låååånga hår, som jag en gång i tiden plattade sönder - dumma tonåring! Men nu var håret frisk igen så snart kommer längden enligt hårfrissan. Och visst litar vi på det!

Efter frissabesöket tog jag en fika på stan med Elin. Vi gick och kollade lite i affärer, men inhandlade endast en hårinpackning! Elin åkte och jobba och jag gick ner på Albins för att hämta min julklapp. Blev kvar i säkert trekvart och pratade lite skit med Camilla. Hon som förövrigt nu har blivit fotbollsfru. Hallå, det vill jag också bli!

Nu sitter jag här uppe i soffan och lyssnar på Eldkvarn. Kära lilla Eldkvarn!

" Åh det är sommar en sekund
Och jag minns varje stund
När vi gick till havet
För kärlekens skull
När vi blev fulla för kärlekens skull"

1 kommentar:

Mamma sa...

Mäh va har du fått för julklapp?