söndag 30 januari 2011

Helgen.

Jag är en trött tjej som skulle behöva några timmars sömn just nu. Fast somnar jag nu kommer jag vakna åt skogen för tidigt imorgon. Eller så kommer jag vakna om några timmar och inte kunna somna om senare. Helgen har i alla fall varit helt okej. Mycket fotboll, mycket bra folk och lite party. Måste säga att vi spelade himla bra i dagens träningsmatch och det känns som att vi kommer att ha ett bra lag till sommaren. Upp med lite kondition och allt kommer bli så bra så bra. Frågan är bara hur många arbetspass som kommer att krocka med spelschema. Men det tar vi då. Sedan måste jag ju säga att det blev en väldigt spännande Glysis cup med Delsbo i final. Okej finalen var inte så spännande men semifinalen. Den, den var spännande. Dock blev det en andra plats för Delsbos A-lag. Ja och till sist måste jag ju säga att det var tråkigt att Sverige missade Bronset. Att de föll på mållinjen. Men, men så är det.

Det var allt för mig, nu väntar jag in Solsidan. Ciao.

Inga kommentarer: