söndag 16 januari 2011

Charlie St Cloud.

Det är tydligen svinhalt på vägarna idag och många verkar sitta fast lite överallt. Kanske därför det har varit så pass lugnt på Ica idag. Hoppas att det är bättre imorgon för då hade jag tänkt åka till Undersvik och hämta min kära bil och sedan övernatta där. Lika bra eftersom jag jobbar i Ljusdal dagen efter.

Jag köpte med mig en godispåse från affären idag (händer typ aldrig nu förtin) Men idag hände det, hela sju kronor! Sen ska jag lägga mig i sängen och kolla film - Charlie St Cloud. Den verkar skit bra! Lägger upp trailen här nere. Och om jag känner mig rätt kommer jag fälla något tår. Och jag vet att jag skrev igår att jag inte gråter ofta. Men när det gäller film kan jag gråta några tårar, för då är det ju film och inte riktiga livet. Ja, film var det ja!

Inga kommentarer: