tisdag 25 januari 2011

Arbetsförmedlingen.

Jag skulle egentligen på arbetsförmedlingen idag. Men vaknade av mobilen vid sju imorse av ett sms från en av cheferna på Ica som ville att jag började tidigare. Jatack sa jag. Så ingen Arbetsförmedling idag - otur Camilla otur!

Nu sitter jag här och lyssnar på Hold my head och äter godiset som jag har kvar sedan igår. Nyttig tjej va? Njaa, men funderar faktiskt att ta en promenad. Funderar. Vart fan har motivationen tagit vägen? Hallå, kom tillbaka!

Hittade även en gammal fotbollsbild tillsammans med mina bästa armbågar!
Nu undrar ni vad jag menar med armbågar. Och då säger jag såhär: Eftersom jag inte var så stor på den där tiden så tog jag hjälp av mina armbågar. Satt ut dem lite sådär, precis som på bilden! Man tager vad man haver.


2 kommentarer:

Eiiv sa...

Vadå inte var så stor på DEN tiden? ;)

CamillaGrip sa...

Tyst med dig Eiv! :p