söndag 12 december 2010

Vilken helg.

Jisses vilken helg det har varit på både gott och ont om man säger så. I fredags åkte jag på Järnvägs och jobbade. Det gick lite överstyr för vissa människor. Så resultatet blev bråk, hot, trasigt fönster, spya och gud vet allt. Klockan tre var jag mätt och belåten och åkte hem. Tro på fan att det kommer en älgjävel. Tvärbromsar, tvärsladd - panik! Men det gick bra, det gick bra. Endast hjärtinfarkt!

Igår var det Ica som gällde, sedan iväg till Millan på förfest och sedan Folkan. Folkan var grymt faktiskt. Man festar som bäst i Delsbo, så är det. Alla känner alla och det är sjukt kul. Dock blev det även där slagsmål så allting var tvungen att avbrytas. Himla tråkigt! Men som sagt. Jag hade kul så länge det varade.

Idag så var det jobb klockan nio. Kämpigt att ta sig upp ur sängen! Dagen har flytit på bra, och nu är jag äntligen hemma i min säng. Ska lägga mig och titta på en film tror jag, och kanske ta en tupplur!

1 kommentar:

Mamma sa...

Men Camilla! HAr du bråkat och slagits två gånger i helgen?! Nu får du ta och lugna ner dej!