torsdag 11 november 2010

En tripp till Sundsvall.

Idag tog jag med mig Linda till Sundsvall eftersom det var år och dar sedan vi träffades. Eller egentligen var det hon som tog med mig, skit samma. Blev lite Bista och Ikea shopping. Inte allt för mycket, en halsduk, strumpbyxor farsdagspresent och mammas beställning från Ikea kom jag hem med. Stannade sedan i Hudik och åt hos familjen Bergqvist, även så åkte vi ner och hyrde nya Beck - levande begravd. Lätt en av de bästa Beck filmerna!

Nu är jag hemma och ska försöka sova. Inte så lätt eftersom jag hör att råttorna har flyttat in på taket igen (för tillfället hatar jag vintern!) Och för er som inte vet så är jag verkligen livrädd för sådana djur - hua! Nä, som sagt sova var det jag. Imorgon hade jag tänkt att ta tag i mitt rum!


Varför inte vara glad över det man kan få
Istället för att vara ledsen för det man inte får

2 kommentarer:

bellson sa...

fast levande begravd ar ju inte sa ny :b Den sag ju jag i september :D

bellson sa...

Fast levande begravd ar ju inte allt for ny :b Den sag ju jag i september :)