måndag 13 september 2010

Suck och suck.

God morgon mina damer och herrar.
Inatt kunde jag inte somna, tjugo över två tittade jag sista gången på klockan - suck! Jag låg och lyssnade på musik och gjorde allt för att somna. Men jag gick bet. Och inte blev det bättre av att borrningen började vid åtta i morse igen - gah. Då tog jag mina hörlurar och skruvade på musik och lyckades somna om i två timmar till i alla fall. Dock har dom här rörbyggarna stängt av vattnet, ännu mer gah.

Idag ska i alla fall jag och Frida åka och kolla vart vi ska på intervju imorgon. Och sen ska vi på något undersköterska plats och fråga om någonting. Och efter det, ja vi får se vad som händer. Nu ska jag gå och kolla om vattnet är igång igen!

Och mamma, pappa och farmor. Jag lagade havregrynsgröt till frukost - duktig flicka va?!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Duktig flicka!!!!
Gröt blir man stark av.

CamillaGrip sa...

Jag är redan stark så det räcker och blir över :p