måndag 5 juli 2010

en mysig dag tillsammans med bra sällskap.

Idag har jag haft en otroligt mysig dag. Började att dagen inte såg så lovande ut på himlen, men allt eftersom så försvann molnen och värmen började komma. Så jag åkte till Ljusdal och hämtade upp min isabelle och vi drog på Nore, väl där slog vi läger tillsammans med syskonen Fredriksson. Solen sken och jag badade till och med en gång - super härligt!

När molen började dra in över himlen igen åkte jag och Bellan och åt lunch på Finess tillsammans med Mackan innan jag åkte tillbaka till Undersvik. När klockan började närma sig sex åkte vi till Jarse på moläta, hur mysigt som helst tillsammans med bra sällskap.

Så alltså en mysig dag tillsammans med bra sällskap

1 kommentar:

Mamma sa...

Men Camilla du måste byta färg, den här röda känns höst/vinter. Något mer sommaraktigt får du ta och fixa, man blir ju deprimerad när man tittar in och ser allt det mörka!