lördag 17 juli 2010

Bästa vänner

Nu är det Camillas vän Frida som skriver :D
Tänkte bjuda på ett litet gästinlägg här medan Camilla är lite på lyset och dansar på bordet haha! Okej ne nu kanske jag överdrev men hon sitter faktiskt här brevid mig och är nykter för hon är duktig ikväll och är chaufför. Och även jag är duktig och gör henne lite sällskap. För vad gör inte vänner för varandra. Just nu sitter vi hemma hos fisken och väntar på att grabbarna Julle och Chippen ska sluta små tjafsar om allt och ingenting, men det är deras problem för dom ska inte förstöra våran kväll ^^ Ikväll ska vi nog åka lite raggarbil och ta hand om fyllefolk.

Alltså ingen förstår hur mycket jag ser fram emot min och Camillas år som vi har framför oss, för ingen har väl missat våra planer ? Om Norge, Thailand och Australien. För vi kommer verkligen lyckas med det här det har jag en väldigt stark magkänsla över eller vad man nu ska säga :P

Vad skulle jag göra utan världens bästa Camilla ? :)
Tack för att du finns gumman!
Till hösten är det du och jag mot världen ^^ <3

Inga kommentarer: