söndag 8 november 2009

if skiva - tummen upp !

Igår var det som sagt If skiva. Och jag kan inte säga annat än det var hur roligt som helst. Vi började klockan tre med förfesten hemma hos mig, när klockan var runt halv sex var vi tillräckligt fulla att bege oss till Bygdegården.
Där serverades grymt god mat (synd att man inte kunde äta så mycket, haha). Underhållning bjöds det på också, och vi fick våra efterlängtade medaljer. Men även en stor pokal fick jag med mig hem - årets spelare. Filmen sen vi red visades också, och jag vet inte sist jag skratta så mycket. Sjukt roligt såg det ut i alla fall.
Efter allt detta blev det dans för fulla muggar. Vilket mina fötter får lida för idag, men det är det värt. Jag tror jag inte satt en enda gång, eller jo en halv låt. Nä, grymt vad ordet.
Alla dansa, alla skratta och alla hade kul, sjukt kul !










Inga kommentarer: