torsdag 8 oktober 2009

så är det.

Ja, det blev en utgång igår trotts allt. Och visst var det kul, men inte alls mycket igen känt folk så det var lite tråkigt. Men som sagt, det var kul ändå. Jag och Frida sov hos Agnes. Lite synd om Agnes var det faktiskt, hon kunde inte sova för Fridas mobil ringde. Men varken jag eller Frida hörde det, men det gjorde Agnes. Sen frös jag så in och helvete så jag tog Agnes täcke och även mer än hälften av hennes säng. Och därför tackar och bockar vi extra mycket för sovplatsen <3

Idag blev det upp, skolan. Usch, trött, trött, trött och frös, frös, frös. Efter skolan blev det stan en snabbis medans jag väntade på Frida. Sen åkte vi hem och simmade. Det är så jävla tråkigt men så jävla skönt efteråt - jisses. Sen blev det raka vägen hem, slänga i sig någonting och äta innan Ica kallade.

Nu är jag hemma, trött, mätt och belåten och sängen kallar !

God natt.

1 kommentar:

aGnes sa...

Det var så lite så :) Även fast Fridas mobil ringde tusen gånger, du snarka och stank alkohol, tog mitt täcke och att jag fick dina knän i rygg ;) Men det gick ändå! <3