tisdag 20 oktober 2009

jag gillar henne.

Nu är jag precis hemkommen ifrån boxningen. Idag var det rätt mycket armar, och inte alls så jobbigt som det brukar vara faktiskt.

Innan boxningen satt jag och Frida på att kolla på jorden runt resor och jobb i Australien. Jag kan inte säga något mer än jag absolut vill detta. Vi hittade jorden runt på tre månader, men de kändes som man inte fick se allt då. Så vi satsar mer på ett år tror jag, så vi verkligen hinner de det vi vill - Australien, Nya Zeeland och förhoppningsvis att det blir en mellanlandning i USA påvägen hem. Vi får väl se vad som händer och sker, det är trotts allt ett tag kvar - men tiden går fort.

Vi kom också in på våra fina samtalsämnen och funderingar kring saker och ting. Åldrar på förhållanden och åldrar i huvudtaget handlade det mesta samtalet om idag. Lite roligt faktiskt, det är inte normala samtal vi brukar ha precis - haha. Och taggad till If-skivan är vi också, som bara den till och med!

Jag gillar Frida - skarpt !

1 kommentar:

Canebro sa...

Och jag gillar dig! haha måste bara skratta när jag tänker på åldrarna. Från början var åldern bara en siffra men njaa inte direkt :P ^^