måndag 5 oktober 2009

en helg som vi minns !

Okej ! Dålig uppdatering, jag vet. Men jag har liksom inte haft nå lust. Fast nu ska jag i alla fall berätta om helgen - haha !

Fredag - Jag, Frida och Lindá bestämde oss för att köra en Bockarna. Och visst fan gjorde det. För ovanlighetens skull var Lindá den som var mest nykter och för övrigt så hade hon "tjej" kläder på sig (det händer aldrig). Vi dansade, blev bjudna på shots (stackars kille, blev säker ruinerad) och hade kul, Erik kom också. Lindá gick hem tidigt eftersom hon skulle upp och jobba, vi andra stannade och rocka röven. På hemvägen blev det kullerbytter på kyrkogården, stjärnskådning, en paus i skogen och även att en räv kom igen - jävla rävar.

lördag morgon vaknade vi upp, gick på stan och uträttade lite saker. Sen gick vi hem, vilade och väntade på Frida så vi kunde äta den efterlängtade pizzan som jag hade varit så jävla sugen på sen fredags natt. Vi åt pizza, började om på nytt och fler folk kom - Carro, Linda, Erik, Goran även Sandra och Vurre var med. Vi dansade och sjöng innan det var dags för Stadt. Åh ja, där hände typ allt som man nu kan skratta åt. Men vi sammanfattar det såhär: söndriga knogar, en spricka i tån, gråt, skrik, illska och ja typ allt som kan hända på en kväll och mitt uppe i allt detta hade vi ändå roligt när vi väl var sams - haha !

(bilder kommer)

Inga kommentarer: