onsdag 2 september 2009

sommaren 2009.

Jag sitter nu och tittar på bilder sedan i somras. Och jag kan bara säga att denna sommaren har varit den bästa på väldigt länge. Livet har lekt och jag har varit ute på och haft roligt. Det har inte varit många kvällar man suttit hem och haft tråkigt - nej nej.
Just därför lägger jag upp lite bilder ifrån sommaren 2009.

Det var crusing i Ljusdal.
Stadt rockade
Jag och Isabelle rockade.


Jag och Isabelle drog till Göteborg
Hon var kartläsare
och jag chaffis.


Vi var på Liseberg och åkte karusell.

Midsommaren kom

Vissa var fullare än andra.

Det blev många kvällsdopp.

Som sagt, kvällsdopp.

Det blev även bad på dagen också.

Och vollyboll, fotboll och arsel.

Jag, Elin och Tobbe stack till Leksand.

Mycket skratt och mycket bad.

Första vallen kom.

Tom(my) och Jerry.

Lekar med fotbollen.

Jag, Isabelle och Annelie åkte till Sveg.
Mycket tok och mycket skratt.


Släkten är bäst.

<3

<3

Jag var på Järvzoo med Olivia och Nora.

Ännu en vallen kväll.

Britta och Frida.

Evelina, Britta och Camilla.

Sista vallen
Grymma onsdagar !


Sommarlovet slutade bäst.
En vecka i Alanya tillsammans med pojkarna.
Sol och bad.


2 kommentarer:

jeanette sa...

Sv: Tack så mycket :)

Emma :) sa...

visst blir man arg! Speciellt om det är någon som man har trott är en nära vän.