tisdag 22 september 2009

skor.

Okej, få ingen chock nu allesammans. Ni som känner mig vet att jag verkligen hatar skor. Men nu idag har jag faktiskt köpt fyra par skor (oj, vart kom pengarna ifrån)? Ja, jag vet faktiskt inte. Men nu ska jag börja jobba helger också förhoppningsvis (?), så då kommer det in mer pengar på kontot än det där lilla studiebidraget man får som man ska leva på en hel månad. Jaja, här kommet det lite bilder på dem iaf.




Skopunkten.se
- vanliga textil skor


Junkyard.se
- Sneaky Steve och Converse

5 kommentarer:

Grymmastekillenivärlden! sa...

yeah, fina skor men du skulle väl ha köpt en mössa å så du slipper frysa om öronen i vinter polly ;D

CamillaGrip sa...

Ja, men jag får väl leta fram en gammal mössa då Kalv ;)

Lindá :D sa...

Jag gillade faktiskt sneaky skoon, fast i brun då såklart ! ;D

CamillaGrip sa...

Nä ? Bruna ? Vem har sådana ? ;o;p

Mamma sa...

Tjejpoäng till Camillan!