söndag 6 september 2009

fredag + lördag.

I Fredags var det som sagt Bockarna som gällde för mig och Frida. Vi började lite smått hemma hos mig innan vi drog vidare in till Hudik och Agnes. Hos Agnes var det trevligt, vi sjöng, pratade, skrattade och Frida hittade inte ytterdörren. Inne på Bockarna var det inte så mycket folk till en början, men så småningom rullade det in fler och fler. Dock inte så mycket käntfolk, men roligt var det ändå. Jag och Frida åkte nattbussen hem, dock åkte vi olika bussar - haha. Och vår buss blev stoppad av polisen, som gick in och knäppte kort på vissa skor (?). Ja, lite konstigt. Väl hemma så somnade jag på engång ja la huvudet på huvudkudden.
- Tack Frida för kvällen. Och tack Agnes för en del av kvällen <3





I lördags åkte Jag och Frida in på marknaden där vi även träffade Agens. Vi åt langos och köpte remmar - ett måste. Efter några timmar på marknaden gick vi hem till Agnes, och precis när vi kom in så öppnade sig himlen och regnet öste ner. Det kallar jag tajming. Hos Agnes blev det mycket skratt, sång och bus. Alla var så himla trötta så vi skrattade åt nästan allt.
På kvällen blev det fotboll och pizza tillsammnas med Frida, Agnes, Jocke, Henke, Johan och Matte. Och ja, Zlatan är kanske rätt bra ibland i alla fall.

2 kommentarer:

Cilla sa...

Polisen knäppte kort på golvet & rutorna i bussen för det var nån som hade kluddat med sprayfärg där, så det va inte på våra skor som dom knäppte kort på x) ;p

Canebro sa...

Jag sa ju att de va golvet dom knäppte på ^^ ne men vem sa de till dig då vem visste att de va kladd på golvet ? :) Tack själv för helgen och lycka till på matchen. Skicka sen och säg hur den slutade :) <3