torsdag 10 september 2009

fin besök.

Efter att ha städat, pluggat och sovit en stund fick jag fin besök här hemma. Ebba och Jörgen kom en sväng och var sociala. Ungen blir så stor, det är sjukt vad tiden går fort. Hon är ju snart två år ! Vi drack lite kaffe och pratade tills mamma kom och Ebba skulle hem och sova. Men det är alltid trevligt med lite sällskap såhär ibland.

För övrigt har jag ont i halsen och det är verkligen inte tummen upp. Jag skulle egentligen ha boxat med mamma ikväll, men så blev det tyvärr inte.
Det som är tummen upp på sitt vis är att farfar har tagit igen sig igen. Han är makalös den gubben, och jag älskar honom.

1 kommentar:

Mamma sa...

Jasså, men Helen från Ljusdal kom så det löste sej ändå. Tror dom överlevde dagen men jag har inte hört något så man vet ju aldrig :)